Informatie over de vacature

Contractmanager Farmadam en Verpakapotheek 32-36 uur per week

Farmadam en Verpakapotheek leveren farmaceutisch maatwerk aan zorginstellingen en ziekenhuizen door heel Nederland. Door onze unieke combinatie van een instellingsapotheek en een GDS-apotheek kunnen wij ons volledig richten op de specifieke behoeften van onze patiënten. Met meer dan tweehonderd professionals in Amsterdam en Warmond werken we samen aan innovatieve oplossingen voor een efficiënte en veilige medicijnverstrekking. Farmadam en Verpakapotheek zijn onderdeel van de OCTA farmacie groep (www.octa.nl).

De functie

Je kent op detailniveau alle overeenkomsten en afspraken die wij met onze klanten (zorginstellingen en ziekenhuizen) hebben. Je meet periodiek de KPI’s conform de SLA (service level agreement) zijn. Je signaleert hierin ook commerciële kansen en mogelijkheden. Je houdt overzicht van de aflopende contracten waarbij je vervolgens ondersteunt bij onderhandelingen en aanbestedingen. Ook controleer je maandelijks de facturatie aan opdrachtgevers en zorgverzekeraars. Je zorgt voor tijdige interne en externe klantrapportages. Je standplaats kan zowel Warmond als Amsterdam zijn, afhankelijk van je woonplaats en voorkeur.

 

Wij zoeken iemand die:

·        MBO+/HBO werk- en denkniveau heeft.

·        Ervaring heeft met contractbeheer.

·        Beschikt over een sterk analytisch vermogen en oog voor detail.

·        Ervaring heeft met het maken van rapportages aan zowel interne als externe stakeholders.

·        Gedegen kennis van excel en BI-software heeft.

·        Inzicht heeft in financiële stromen binnen een organisatie.

Wat bieden wij:

Wij bieden een afwisselende functie in een open en dynamische bedrijfscultuur. Er is een betrokken managementlaag waarmee je nauw samenwerkt. Groei en ontwikkeling staan bij ons centraal. Verder bieden wij:

·        Een passend salaris tussen € 3.500,- en € 4.000,-bruto o.b.v. een 36-urige werkweek.

·        Alle overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao apotheken.

·        Goede bereikbaarheid, zowel met de auto (incl. parkeergelegenheid voor de deur) als het OV.

·        Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder laptop en telefoon

·        Aandacht voor een goede werk/privé balans(thuiswerken is bespreekbaar).

 

Informatie en sollicitatie

Neem voor meer informatie over de functiecontact op met Stefanie Gielen, HR Manager, via 088-5430564. Heb je interesse dan zien we je motivatie en CV graag tegemoet via hr@verpakapotheek.nl.

<< Terug naar het overzicht